من سرم سطح کراتینین 1.8 است باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من سرم سطح کراتینین 1.8 است باید چه کار کنم

سطح کراتینین سرم من 1.8 است باید چیکار کنم؟ در درمانگاه، کراتینین 1.8 بالاتر از سطح عادی است، اگر چه آن را بسیار بالا نیست، اما بدون کنترل خوب ممکن است افزایش به سطح بالاتر. سپس به عنوان یک بیمار با کراتینین 1.8 چه باید بکنید آن را پایین تر؟

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها باید جبرانی قوی، سطح کراتینین تنها پس از عملکرد کلیه را افزایش نمی دهد را به 50٪. بنابراین، در مراحل اولیه بیماری کلیه، سطح کراتینین ممکن است افزایش یابد نه در همه. همچنین، به همین دلیل بیماری کلیه در مراحل اولیه باعث عوارضی نمی یا ناراحتی در همه است.

چه باید بیمار با سطح کراتینین 1.8؟

کراتینین 1.8 بالاتر از سطح نرمال است، اما هنوز هم فرصت آن را معکوس با کمک مراحل زیر وجود دارد:

1. یک رژیم غذایی مناسب: برنامه رژیم غذایی مناسب بخش مهمی در کاهش کراتینین 1.8 است. در واقع، برای بیمارانی که سطح کراتینین شده است به 1.8 افزایش، آنها به طور کلی نیاز به محدود کردن مصرف پروتئین، کاهش مصرف نمک و دور از غذاهای پتاسیم بالا و غذاهای فسفر بالا باقی بماند. علاوه بر این، اگر آنها تورم داشته باشد، آنها نیز نیاز به محدود کردن مصرف مایعات.

2. سعی کنید برای بهبود عملکرد کلیه شما: سطح کراتینین را افزایش می دهد به عنوان اختلال کلیوی موفق به دفع کراتینین بیش از حد در بدن، به طوری که تعمیر خسارت های کلیه برای بازگرداندن عملکرد کلیه است اساسی برای کاهش کراتینین 1.8.

3. فرم یک عادت سالم زندگی: عادت زندگی سالم اشاره به زمان خواب منظم، تمرینات بدنی منظم و ترک سیگار کشیدن و نوشیدن الکل.

4. همچنین لازم است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای جلوگیری از سرد و عفونت.

همه راهنمایی بالا می تواند کمک به بیمار با کراتینین 1.8 بهتر زندگی می کنند، اما نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا است را به یک روش سیستماتیک. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام ها به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، سطح کراتینین سرم 1 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: